Subscribe

Perkhidmatan Pengacaraan Majlis Perkahwinan

13 Mei 2010

Pemenang Top Referral April 2010

13052010604Mari kita ucapkan tahniah kepada blog Iza Zayana Yaacob kerana telah berjaya mendapat top referral ke blog Hikayat Anak Kota untuk bulan April 2010. Hah, jangan ingat saya lupa pula pasal hadiah misteri yang saya janjikan dulu di sini. Saya nak umum awal bulan lagi, tapi sebab pemenang kita ni agak sibuk, jadi tangguh punya tangguh, baru tadi dapat betul-betul jumpa.

Hadiah misterinya apa? Haha, disebabkan Zack (nama panggilannnya) ni dekat, jadi saya pun belanja lah makan di McDonalds. Zack ialah junior saya dalam IIUM Poetry Club. Kiranya macam adik saya lah. Sekarang ni, akan selalu bekerjasama sebab dia juga setiausaha untuk PPM’10 – program apa tu, korang tekalah sendiri ye.

13052010607

Zack baru balik dari Beijing mengikuti program lawatan sambil belajar yang dianjurkan oleh Bahagian Pembangunan Pelajar UIAM. Balik dari sana, Zack belikan saya kopiah atas tu. Cantik kan? Suka sebab coraknya sangat unik. Warna hitam pula tu. Xie xie, zack!

Kalau nak baca cerita-cerita dari Beijing, mari ramai-ramai kita serang blog beliau. Setakat ni, belum lagi ada apa-apa kemaskini. Tapi saya dah awal-awal cakap dengan zack, suruh dia tulis semua pengalaman dia di China. Jadi, sama-sama kita nantikan ye.

Wasalam!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan