Subscribe

Perkhidmatan Pengacaraan Majlis Perkahwinan

24 Mei 2010

Makan-Makan Di Uptown Damansara

Sekadar nak berkongsi gambar-gambar makanan yang dipesan sewaktu menjamu selera di Uptown Damansara, baru-baru ini. Saya dah jadi pengunjung setia tempat tu lebih 10 tahun rasanya. Memang seronok makan di situ. Dulu suka makan rojak buah di situ. Sekarang ni tengah gila makanan barat. Tiap kali datang, mesti nak pesan.

Alang-alang nak waktu tengahari ni, mari kita liurkan tekak kita dengan makanan ni, berselera sikit nak lunch lepas ni. Selamat makan tengahari ya!

16052010614 Lamb Chop16052010612Chicken Chop 16052010613Fish & Chips

6 komentar:

alinac lover berkata...

astaga..lapar nyerrrrrrrrrr

Azree Ariffin berkata...

@alinac lovertengok gambar ni je rasa lapar kan? heheh.

Liza berkata...

wow, i did not come for a week and you got a new layout...cool!!!

nursarah berkata...

pernah makan kat situ sekali tapi malam. ramai giler orang time malam.

Azree Ariffin berkata...

@LizaWelcome back, kak liza!

Azree Ariffin berkata...

@nursarah time malam memang ramai. lagi2 waktu hujung minggu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan