Subscribe

29 Mei 2010

Bengkel Bisnes Internet & Blogshop

29052010680

Banyak sangat ilmu baru yang saya perolehi dalam program ini! Bengkel yang dikendalikan oleh Tuan Zamri Mohamad ini sangat praktikal dalam mengajar cara-cara menjana pendapatan melalui perniagaan internet dengan cara yang mudah dan senang difahami. Tak perlu pengetahuan teknikal yang terlalu rumit untuk memulakan sebuah laman web. Tak perlu juga modal untuk memulakan tapak perniagaan. Sekadar gunakan segala kemudahan dalam aplikasi google yang boleh didapati secara percuma.

Sesi bengkel ini akan disambung lagi esok dengan kupasan menarik mengenai pemasaran di internet yang akan disampaikan oleh Tuan Azree Hanifiah (bukan Azree Ariffin ya!) Beliau yang juga merupakan mantan MPR dan kenalan saya,  telah berjaya merebut domain azree.com sebelum sempat saya mendaftarkannya. Alahai tak ada rezekilah nak guna domain itu. Sayangnya, saya tak berkesempatan untuk menghadiri sesi hari esok kerana ada urusan di tempat lain. Moga-moga sudilah Tuan Azree memperuntukkan sesi peribadi untuk saya. Di kafe Mahallah Ali UIA mungkin?

Ada beberapa idea bisnes internet yang sedang saya fikirkan. Tapi semuanya perlu perancangan yang teliti. Saya akan bereksperimen dulu melalui blog ini untuk melihat bagaimana sambutan yang diberikan. Kalau memberangsangkan, insyaAllah akan menapak lebih jauh. Kamu berikan sokongan kepada saya ya!

Oh, jangan risau, saya tak akan jadikan blog ini seperti pasar borong. Percayalah…

Wassalam!

P/s : Bengkel ini dianjurkan oleh Persatuan Pelajar ICT UIAM, Kelab Ma’ruf UIAM, dan Kelab Permata Selangor.

1 komentar:

Dr Purva Pius berkata...

How I Got My Loan From A Genuine And Reliable Loan Company

I am Mrs.Irene Query i was in need of a loan of $150,000 and was scammed by those fraudulent lenders and a friend introduce me to Dr Purva Pius,and he lend me the loan without any stress,you can contact him at (urgentloan22@gmail.com) Approvals within 2-4 Hours


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact:urgentloan22@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan