Subscribe

Perkhidmatan Pengacaraan Majlis Perkahwinan

07 April 2010

Peperiksaan Selesai

Selesai sudah kertas terakhir saya. Nak cakap lega, tidaklah lega sangat. Tadi sewaktu peperiksaan kertas Trust, kali pertama dalam sejarah hidup saya keluar dari dewan peperiksaan lebih awal dari waktu yang sepatutnya. Kebiasaannya, saya akan pastikan saya akan menggunakan waktu peperiksaan itu semaksima mungkin. Kalau 3 jam, 3 jam itulah saya akan duduk dalam dewan peperiksaan - walaupun sudah habis menjawab - atau pun kehabisan idea untuk menjawab. Hahah.

Ramai juga yang keluar awal tadi, kalau nak dibandingkan dengan kertas-kertas lain. Apa-pun, saya harapkan yang terbaik. What is past, is past. Tak boleh nak fikirkan apa yang berlalu. Kita doa saja, itu yang boleh dilakukan, setelah berusaha dengan jayanya.

Sekarang, perkara pertama yang perlu saya fikirkan adalah untuk mengemas barang untuk keluar dari bilik asrama. Ya, satu prosedur yang perlu saya hadapi setiap tahun. Dah lah barang-barang saya punyalah banyak. Memang macam nak pindah rumah rasanya. Maklumlah, dah rumah dekat, tiap kali balik dari rumah, mesti ada barang baru yang bawak ke kampus. Mana tak bilik penuh dengan barang. Jadi, perlu berehat sekarang sebab esok perlu berhempas pulas untuk mengangkut segala harta karun saya balik rumah.

Wassalam.

2 komentar:

zaCk zaYana berkata...

kita sama. sebab rumah dekat.
barang memang banyak.
selamat mengemas..membungkus.. dan pulang! ^^

PRXMA berkata...

nak papa hantar lori ke ambil barang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan