Subscribe

Perkhidmatan Pengacaraan Majlis Perkahwinan

27 April 2010

Mix

31032010382

Apakah ini?

Oh inilah Mix!

Apa kejadahnya tu?

Inilah makanan yang popular kat UIA. Tak pastilah kat luar ada ke tak, tapi memang saya kenal dengan makanan ni pun memang di UIA.

Benda ni sebenarnya campuran kentang, telur dan sosej je. Digaul-gaul dan kemudian boleh terus makan. Kalau nak perah limau nipis pun boleh untuk menambah perasanya. Tempat yang saya beli ni, di Mahallah Ali – ada berikan juga dua keping roti percuma.

Sedap ke?

Bolehlah tahan. Ringkas dan mudah. Sebab tu student suka. Saya kalau waktu-waktu sibuk, belasah makan benda ni je. Boleh tapau bawak balik bilik dan makan sambil baca buku. Huhu.

Berapa harganya?

RM 3 je. :)

Sekian…….

*Entri sempena baru balik UIA. Kena la blog pasal makanannya jugak. :)

4 komentar:

Harris Shah Abd Hamid berkata...

memang tak pernah jumpa makanan macam ni lagi. Kat UK ni pun tak pernah jumpa.

Azree Ariffin berkata...

Tulah, pak alang. kat UIA je jumpa benda ni. huhuh.

Liza berkata...

kiranyer kena gi UIA lah yer kalau nak rasa

Sang Saka berkata...

percaya x,aku x penah mkn benda ni azree...sebab nampak mcm telur gaul jer..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan