Subscribe

Perkhidmatan Pengacaraan Majlis Perkahwinan

10 April 2010

Cameron Highlands 2

Selepas berehat sekejap di dalam bilik, kami pun pergilah jalan-jalan sebentar di kawasan Tanah Rata. Ayah saya telah membawa kami ke sebuah restoran Cina - Restoran Ferm Nyonya untuk makan tengahari. Restoran ni di kawasan Tanah Rata di bawah sekolah convent tu. Jadi, kami pun makan-makanlah di sana...


Jejaka-jejaka bergambar. Hahah.


Saya memilih untuk makan nasi goreng nenas dan air coklat panas. Nasi goreng dia biasa-biasa sajalah. Tapi air coklat itu sangat sedap. Dapat pulak minum waktu sejuk-sejuk tu. Tapi yang peliknya, saya sorang saja yang pesan air panas. Yang lain semua pesan air sejuk... Cokelah... apalah... pelik betul saya.



Lepas tu, pergi mencari Aiskrim goreng di kawasan berdekatan. Dah lama juga saya tak makan aiskrim goreng. Mengidam nak makan bukan sangat sebab suka tapi dah lupa rasanya macam mana. Gambar atas ini, Farah sedang memesan aiskrim goreng. Tapi yang tak bestnya, perisa aiskrimnya pelik-pelik. Aiskrim mint dan keladi. Hahaha. Telan sajalah. Tengok Aiskrim goreng ni. Sedap kan?

.
.
.

2 komentar:

Lyn Yusoff berkata...

salam..

bestnyer dpt pg cameron highlands..
mesti happy dpt spent time together with ur family...
akak pun last year baru pergi..
rase cam nak pergi lagik lak..

Azree Ariffin berkata...

wassalam....

hey kak Lyn. Yeah boleh la tahan. Dok lepaskan tensen lepas habis exam. Mai la pi sini... heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan