Subscribe

07 November 2009

Dari Bintang Ke Bintang

Berikut adalah rakaman deklamasi puisi "Dari Bintang Ke Bintang" yang telah saya jayakan untuk rancangan Hujung Minggu Malaysia di TV1. Terima kasih kepada Ayahanda yang telah bersusah-payah memuat-naik video ini ke laman youtube. Laporannya boleh dibaca di sini.

Tidaklah sehebat mana, biasa-biasa saja. Saya pun sebenarnya segan nak menonton video ini. Tetapi, harus memberanikan diri untuk menayangkannya supaya boleh mendapat maklum balas daripada semua. Kalau ada apa-apa komen, jangan lupa beritahu saya ya!


3 komentar:

Syamputra Razali berkata...

azree.. nampak smart sangat ngan baju tu
suara memang mantap dah
sebutan jelas dan satu per satu
memang dah banyak improve nie
semoga berjaya dalam lapangan deklmator..

PENA CELORENG berkata...

Saya menghayatinya dari Cape of good Hope, Holt Bay. Tapi sangkut-sangkut video clip tu. Rasanya internet kat sini sangat laju. Mungkin clip tu kot. Suara yg memang 'clear' dan pilih sajak yang bagus plak. Memang hebat. Cuba u tgk kat blog pembangkang, mcm mn depa buat videoclip tak sangkut. Saya tak pandai, kalau tahu boleh juga kongsi. Veryyy good. Keep poetrying.

Azree Ariffin berkata...

Abang syam,
terima kasih. Banyak sebenarnya kekurangan. Maklumlah, dah lah tak sempat berlatih sangat, tambah pula dengan gabra dok baca sajak live kat tv. pepun terima kasih...

Tuan Radzi,
terharu saya tuan mengikuti blog saya dari luar negara. patutlah senyap saja di blog tuan. rupanya membawa diri berkelana. Youtube ini bapak saya yang uploadkan. semangat betul dia. saya tak mintak pun. heheh. terima kasih. Harap satu hari dapat berguru dgn tuan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan