Subscribe

23 Oktober 2011

Mengacara Majlis Perkahwinan Eda & Khai

image

Sudah lama rasanya saya berhajat untuk mengacarakan sebuah majlis perkahwinan. Perasaan mengemudikan sebuah acara dengan menabur ayat-ayat indah bersulam dengan pantun dan gurindam kepada para hadirin sememangnya sesuatu yang mengujakan.

Semalam saya telah mengacarakan majlis perkahwinan kekanda kepada teman saya dari UIAM, Esmael Yahya iaitu antara Eda & Khai. Bergandingan dengan saya, adalah teman seperjuangan saya iaitu Ika Gawus. Saya pernah mengacarakan Malam Kebudayaan Perkampungan Budaya di Kuala Pilah dengan beliau.

Majlis diadakan dengan meriahnya di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru, Kuala Lumpur. Alhamdulillah,  semuanya telah berjalan dengan selamat. Perjalanan majlisnya ringkas – tetapi saya pasti cukup bermakna untuk kedua mempelai. Bertemakan warna ungu-putih, rona ini ternyata membangkitkan aroma romantis dan manis.

InsyaAllah – saya merancang untuk lebih mendalami kemahiran pengacaraan majlis dengan penumpuan kepada majlis perkahwinan. Kepada yang ingin menggunakan khidmat saya – anda bolehlah berkunjung ke lot perniagaan saya di KahwinMall.com untuk maklumat lanjut.

Selamat berhujung minggu!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan