Subscribe

25 Julai 2010

Kembali Dari Lena Nan Panjang

Oh lama sungguh saya tak kemaskini blog kesayangan saya ini. Selepas balik dari Eropah, saya terus bergegas ke UIAM untuk menyelesaikan hal-hal berkaitan PPM’10 dan seterusnya membuat persediaan untuk semester baru yang akan bermula tidak lama selepas itu.

Akhirnya, saya terlupa sekejap hendak update blog. Bukan sahaja badan kita boleh jet-leg, tapi rasanya minda pun boleh jet-leg agaknya? Alasan, alasan!

Apa-pun, saya tahu saya berhutang dengan anda banyak cerita dari Eropah. Saya akan kemaskini sedikit demi sedikit ceritanya dalam minggu ini. Saya perlu rakamkan segala pengalaman tersebut secepat mungkin sebab taku-takutlah pula saya terlupa. Nanti, habis hilang segala kenangan berharga itu. Kalau tak tulis, nanti 2-3 tahun dari sekarang, tentu ada butir-butir kecil yang saya akan lupa.

Oh, bercakap tentang semester ini, akhirnya saya telah memasuki alam tahun terakhir di Kulliyyah Undang-Undang nan tercinta. Setahun lagi, sebelum saya menggenggam segulung ijazah yang menjadi impian selama ini. Oh, begitu cepat masa berlalu.

Semester ini, saya mengambil mata pelajaran berikut :

  1. Land Law 2
  2. Company Law 2
  3. Civil Procedure 1
  4. Criminal Procedure 1
  5. Professional Practice 1
  6. Evidence 1

18 jam kredit semester ini. Semester depan pula menghabiskan sisa 23 jam kredit. Oh, perlu belajar bersungguh-sungguh! Doakan saya!

Amin!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan