Subscribe

22 Mei 2010

Lagi Perubahan Blog

Saya wajar memberi kredit kepada http://maribinablog.blogspot.com/ kerana melalui blog tersebut, saya telah mendapat tip-tip yang berguna untuk menambah-baik blog ini dengan widget-widget yang berguna dan menarik. Seperti yang kamu perasan, dalam sebulan ini ada banyak perubahan yang saya lakukan seperti menukar template dan susunan layout dalam blog ini dengan penambahan dan pengurangan di sisi tepi blog ini.

Saya mendapati blog ini agak ‘berat’ untuk dimuat-turun menggunakan wifi kampus. Adakah kamu menghadapi masalah yang sama?  Kalau kamu dapati ada apa-apa masalah dari segi loading blog ini, harap dapatlah memberitahu saya segera ya, kerana saya hanya berkelapangan semester pendek ini untuk membuat segala perubahan layout atau apa-apa saja berkenaan design blog. Selepas ini, saya akan sibuk dan hanya boleh peruntukkan masa untuk menulis entri sahaja.

Berkenaan perubahan yang baru saya buat, saya telah menyembunyikan ruangan shoutbox di sisi kanan blog ini. Jadi, harap tidak tercari-cari shoutbox itu. Kamu boleh tekan sahaja butang berwarna hijau pucuk pisang di sebelah kanan ini. Selain tu, saya ada letak tandatangan nama di bawah setiap post entri, tapi saya menghadapi sedikit masalah kerana tak mahu ada border di sekitarnya.

Ada beberapa lagi perancangan sebenarnya, tapi kita tunggu satu-satu. Saya takut kalau saya ubah secara mendadak, tak berfungsi pula blog ini sebab koding HTML yang tak serasi.

Selamat berhujung minggu!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan