Subscribe

02 April 2010

Satu Lagi Kertas - Trusts

Kini sudah 4 kertas saya habiskan. Tinggal lagi satu - lagi satu kertas sebelum saya mengisytiharkan diri saya merdeka dan bebas daripada UIA selama 2 minggu. Kerta terakhir adalah Equity & Trust 2 pada hari Rabu depan. Maknanya, saya ada jarak 6 hari antara keduanya. Kebiasaannya, jarak yang panjang ini ada bahayanya. Bila panjang sangat, kita akan rasa kurang risau dan mulalah nak releks kerana memikirkan masih ada masa. Saya kalau nak ikutkan, tak puas hati sangat dengan kertas-kertas sebelum ni. Jadi, satu-satu caranya untuk "membalas dendam" adalah dengan buat betul-betul untuk kertas terakhir ni.

Trust adalah subjek yang agak mencabar. Peratusan kegagalan sem lepas juga sangat tinggi. Khabarnya, setengah daripada mereka yang mengambil subjek ini semester lepas telah gagal untuk lulus. Aduhai takut sungguh. Marilah kita buat yang terbaik ya, kawan-kawan.

Oh, ini ada satu frasa yang saya perlu letakkan dalam blog ini. Saya baru mendaftar dengan sebuah syarikat pengiklanan ni, iaitu payperpost.com. Mereka mensyaratkan kepada saya untuk mengisi frasa ini di dalam entri baru blog ini supaya mereka dapat sahkan blog ini benar-benar kepunyaan saya. Frasa itu diterbitkan secara rambang. Takut sebenarnya nak tulis... tapi tulis jelah yer : Get your potbellied pig to mate. A fire argues?

Jumpa lagi!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan