Subscribe

26 April 2010

Hari Pertama Semester Pendek

Sepatutnya saya boleh mendaftar bilik asrama semalam. Tapi disebabkan saya sudah pun mendaftar online, jadi tak adalah nak berebut nak datang awal sebab nak dapatkan bilik terbaik. Jadi, saya awal pagi ikut Mama dulu ke Kompleks Tabung Haji di Kelana Jaya untuk selesaikan beberapa urusan.
.
Dalam pukul 2 petang baru saya sampai ke UIA. Mula-mula pergi ke CELPAD dulu, untuk menghantar surat permohonan saya mengambil subjek EAP yang dah penuh itu. Waktu petang tu, tak adalah ramai pelajar sangat beratur. Tambahan pula semester pendek tak ramai pelajar. Kebanyakkannya pelajar antarabangsa.
.
Keputusan sama ada permohonan saya diterima atau tidak hanya akan diketahui Jumaat ini. Waktu itu, tentu sudah 1 minggu ketinggalan kelas. Harap-harap mereka akan buat satu lagi kelas baru. Dengar-dengarnya, pelajar AIKOL ramai sungguh yang memohon untuk ambil subjek EAP.
.
Iyalah, subjek undang-undang tak ditawarkan sewaktu semester pendek. Yang ada kebiasaanya subjek-subjek wajib universiti seperti Pengajian Islam, Bahasa Melayu, Bahasa Arab, dan Bahasa Inggeris; selain subjek Compulsory Moots.
.
Lepas itu, saya pergi mendaftar bilik. Ada cerita menarik juga tu. Esok saya cerita ya!
.
Wassalam.

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan