Subscribe

03 April 2010

Hadiah Misteri Untuk Top Referral

Saya dalam mood baik sekarang ni.
.

Saya tahu blog ini ada lah jugak pengikutnya, walaupun tak banyak mana, dan boleh dibilang dengan jari saja. Tapi, saya amat menghargai kehadiran anda di sini, walaupun seringnya anda tak meninggalkan jejak pemergian anda di sini. Saya masih boleh menjejak siapa yang datang singgah dan dari mana mereka datang.
.
Oleh itu, saya nak umumkan top referral ke blog ini, setakat bulan Mac 2010 adalah seperti berikut :
.
.
Terima kasih kalian sebab sudi memautkan blog saya di laman kalian! Sebenarnya ada lagi, tapi cukuplah saya letak Top 5 sahaja. Macam saya katakan sebelum ni, bukan banyak sangat pun yer.
.
Oleh itu, untuk bulan April 2010 ni, saya nak buat satu pertandingan sikit. Blog mana yang link kan saya dan memperoleh klik yang terbanyak; maksudnya dari blog anda ke blog saya - akan saya hadiahkan dengan hadiah misteri.
.
Wahh. hadiah misteri apa tu? Adalah... tanda penghargaan saya. Untuk orang yang saya kenal secara peribadi, saya akan beri secara by-hand, tapi untuk yang jauh dan tak pernah ketemu, nanti akan saya poskan.
.
Haha kan saya dah cakap saya dalam mood baik. Jadi, kepada yang belum link tu, meh kita exchange link ye? Boleh merapatkan silaturrahim. :)
.
.
.

3 komentar:

Liza berkata...

you are most welcome, i linked you cause i love reading your blog...keep on blogging...

Azree Ariffin berkata...

Salam, Kak Liza.

Thank you for visiting. It's nice to know that there are people that actually follows my blog. Keep on reading. :)

meSsy-MesSA berkata...

br t'bce post ini... Top 5... Lets high 5!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan