Subscribe

28 Mac 2010

Dari Dalam Dewan Peperiksaan

Inilah muka orang tengah lega baru habis periksa. Hahah. Waktu ni baru selesai kertas Public International Law 2. Sajalah ambil gambar nak bagi anda semua merasai kehangatan peperiksaan yang saya lalui sekarang. Hangat sangatlah kan. Lebih kurang suam-suam kuku saja sebenarnya. Tiap-tiap sem ada periksa. Bila la nak habis belajar ni yer.

Ni pula keadaan Dewan Banquet di Pusat Aktiviti Kebudayaan (CAC). Tiap kali periksa, di sinilah pelajar-pelajar akan bertungkus-lumus memerah otak dan keringat, berjuang untuk membuktikan keilmuan masing-masing. Cewah. Di Dewan Banquet ini tak berapa sejuk sangat. Kalau dalam Main Hall barulah sejuk sikit. Sebab tu saya kalau tiap kali periksa, mesti kena bawak sweater, manalah tahu suhu terlebih sejuk.



Ini pula pandangan dari meja saya pada petang tadi, sewaktu kertas Company Law 1. Tempatnya di Foyer 1, CAC. Kertas ini agak mencabarlah sebenarnya. Pening kepala juga saya duduk 3 jam menjawab soalan-soalan yang diberikan. Harap-harap dapat lulus dengan cemerlang. Aminnn.

Sekian laporan saya untuk hari ini, secara langsung dari dalam dewan peperiksaaan.
.
.
.


0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan