Subscribe

18 Disember 2009

Cerita Awal Muharram

Hari ini saya nak berehat kejap daripada bercerita pasal Festkum. Sambung esok-esok pulak lah ya. Banyak masa lagi boleh baca. Lagipun, cerita pasal Festkum ni ambil masa. Nak upload gambar lagi, nak tulis laporan lagi.

Sejak seminggu saya meneruskan pengajian ini, rasanya masih boleh tahan lagi. Kebanyakan kelas pun masih lagi dalam tajuk pengenalan lagi. Nasib baiklah, semasa minggu Festkum berlangsung, pensyarah AIKOL diwajibkan untuk menghadiri konferens pada hari Selasa dan Rabu. Jadi, tidaklah saya risau sangat nak ponteng kelas. Cuma, kelas hari khamis sahajalah yang saya tak pergi.

Setakat ini, saya masih dalam proses nak settle down. Ya, tak habis-habis lagi dengan settle down. Tak tahulah bila nak betul-betul mulakan enjin pembelajaran. InsyaAllah, perlu buat yang terbaik semester ini.

5 matapelajaran saya ambil semester ini.

1. Land Law 1
2. Company Law 1
3. Equity & Trust 2
4. Public International Law 2
5. Evidence & Procedure of Shariah Court 1

Harap semuanya akan berjalan lancar. Sempena Ma'al Hijrah yang kita sambut hari ini, ayuhlah kita sama-sama berazam untuk terus tingkatkan diri dan prestasi. Manusia hebat tentu sekali mampu mengharung segala badai dan cabaran.

Salam Ma'al Hijrah!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan