Subscribe

29 November 2009

Perjumpaan MPR di KL Sentral

Masing-masing sedang berfikir.

Hari ini telah diadakan sebuah perjumpaan MPR di KL Sentral. Lokasi ini memang dah serasi sangat dengan kami. Di KL Sentral-lah tempat yang paling sesuai untuk kami berjumpa kerana kami semua datang dari arah yang berbeza-beza. Setiap diskusi yang telah kami anjurkan bermula dengan perjumpaan di KL Sentral.

Tujuan perjumpaan kali ini adalah bagi membincangkan Perhimpunan Alumni Minggu Penulis Remaja yang bakal diadakan pada 19 Disember ini. Tak ramai pun yang datang, memandangkan sekarang tengah cuti semester dan hujung minggu yang panjang kerana adanya sambutan AidilAdha Jumaat lalu.

BoldKak Hani : Bila Yana nak bagi makan cengkodok nih?

Mereka yang hadir adalah Kak Nisah Haron, Kak Hani Salwah, Yana, Ode, Aidil, dan saya. Tidak mengapalah. Bak kata orang putih, let's start the ball rolling. Lepas ini saya pun sedikit sibuk, jadi mungkin tak boleh beri banyak komitmen sangat. Diskusi lepas pun saya telah jadi Pengurus Program. :)

Yana telah dilantik menjadi Pengurus Program. Manakala AJK lain kebanyakannya daripada AJK Diskusi yang dulu. Jadi, tidaklah jauh beza sangat. Lagipun, kerja kali ini tidak banyak. Kerja yang berat-berat semua pihak DBP akan uruskan. Tugas kami adalah hanya dari segi pengisian, promosi dan kelancaran majlis.

Maka, berikut adalah butir-butir program kami:

Program : Perhimpunan Alumni Minggu Penulis Remaja
Tarikh : 19 Disember 2009
Masa : 8 pagi - 2 petang
Tempat : Dewan Bahasa & Pustaka, Kuala Lumpur.

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tapak Iklan